יודעים לתת שם למאחז ערבי? יש תחרות

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on יודעים לתת שם למאחז ערבי? יש תחרות

    בפורום עוטף ירושלים החליטו לצאת בתחרות יוצאת דופן: קריאת שמות למאחזים ערבים

    חלק מהמאחזים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נותנים שמות למאחזים הפלסטינים וזוכים בפרסים. פורום עוטף ירושלים: ״אולי עכשיו ליברמן יכיר אותם ויטפל בהעברתם ליישובי הקבע״

    בהמשך ישיר לקמפיין שפורום עוטף ירושלים מוביל בשבועות האחרונים להגברת האכיפה במרחב אדומים כלפי הבנייה הבדואית-פלשתינית על כביש מספר 1, יוצא היום הפורום בתחרות נושאת פרסים למציאת שמות למאחזים הפלסטינים הבלתי חוקיים במרחב אדומים. כאשר צוות שופטים מטעם היישובים יבחר את השמות המוצלחים ביותר. בין המשתתפים יוגרל סוף שבוע בצימר מפנק באזור מדבר יהודה.

    הפורום מזמין את הציבור הרחב לעזור בקביעת שמות לשלושת המאחזים הגדולים ביותר בשטח המונים כמעט ממחצית המבנים הבלתי חוקיים בשטח. יש לציין כי במרחב אדומים קיימים כיום 13 מאחזים בלתי חוקיים – לאף אחד אין שם וזיהויים הינו על פי מספור.

    פורום עוטף ירושלים, העוקב זה שנים אחר הנעשה במרחב מוסר כי הבנייה הבדואית פלסטינית, במימון האיחוד האירופי, בסך 822 מבנים עומדת על כנה, למרות הבטחות נשנות של הרשויות על הריסתם של המבנים הבלתי חוקיים ולמרות צווי ההריסה שהוצאו למבנים.

    בפורום עוטף ירושלים אומרים: "ליברמן התחייב שרק הוא מבין ערבית אבל מתעלם ממאות מבני טרור פלסטינים על כביש מספר 1 ובכך מאפשר הקמת מדינת טרור פלסטינית. אולי אם כעת יהיו למאחזים המרכזיים שמות הוא יכיר ויזכור במי צריך לטפל במהירות ולפנות לאתרי הקבע שהוכנו עבורם ע"י מדינת ישראל".



    4 תגובות

    מיין תגובות